Direktlänk till inlägg 3 mars 2015

Dags att börja blogga igen!

Av Malin Sjödin - 3 mars 2015 18:50

Kände att det var hundra år sedan jag bloggade och kanske ingen vill läsa vad jag skriver men jag tänkte väl mest rikta in mig på min roll som mamma här😊 

Jaha hur ska man börja?! Jag har ju nästan nyss fått min andra son och det är nummer fem för oss😊 och frågan jag och Johan får i princip jämt är om alla våra barn är gemensamma, varför? Är det så dagens samhälle ser ut, att man inte har så många barn med samma människa?! Ja den frågan får vi så klart efter deras chock och häpnad har lagt sig när vi berättat att vi faktiskt har FEM barn för det är tydligen inte heller så vanligt men mest blir dom nog förvånad för att CI är så unga båda två, jag fyller ju "bara" 29 i år och Johan blir 32☺️ 

Igår fick jag ett roligt samtal ifrån vår BVC sköterska som nu ska starta en föräldra-grupp och väldigt gärna vill ha mig med då jag har så mycket "erfarenhet", jag har själv inte reflekterat över kunskapen som jag kanske har men finns det något jag kan dela med mig av så vore det ju kul😊

Sportlovet har börjat och jag startade med feber men nu vägrar jag vara sjuk mer så imorgon ska jag och barnen hitta på något skoj😃

Och nu vaknade Lyndon(femman) så dags för amning👍 

Tack och hej för nu!


 
 
Ingen bild

Ysva

3 mars 2015 20:13

Härligt Malin...äntligen en som bloggar igen! Men jag är också vääääldigt dålig på att blogga nu, la av när alla andra som jag följde slutade. Kram å krya på dej.

 
Ysva

Ysva

3 mars 2015 20:18

blev fel URL förut ;-)

http://ysvenblogg.bloggplatsen.se

 
Oslofru

Oslofru

9 mars 2015 13:38

Så kul! ;) Lycka till med bloggandet!

http://www.oslofru.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Sjödin - 16 mars 2015 18:42

Jahaja nu är våren här och snön smälter som tusan fast än så kan det komma snö vilket det säkerligen lär göra för eller senare😁 men solen är otroligt varm och skön på dagarna.  I torsdags fyllde näst äldsta barnet Moa 8 år och hon fick så k...

Av Malin Sjödin - 8 mars 2015 19:57

Nu känns det verkligen att våren är på väg, det smälter och töar otroligt mycket så snart är gården bar😊 MEN med vår kommer ju allt detta förbaskade slask, grus och skräp som dras med in så hallen blir full av allt sånt och ja speciellt när m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards