Direktlänk till inlägg 8 mars 2015

Vår i luften!

Av Malin Sjödin - 8 mars 2015 19:57

Nu känns det verkligen att våren är på väg, det smälter och töar otroligt mycket så snart är gården bar😊 MEN med vår kommer ju allt detta förbaskade slask, grus och skräp som dras med in så hallen blir full av allt sånt och ja speciellt när man har fyra barn och en hund som älskar att vara ute men jag ska inte klaga då jag tycker det är kanon att dom vill vara ute och leka. Kom ihåg att jag själv älskade att sätta mig i första nästa vattenpöl jag såg😉 

I fredags åkte jag, Johan och Lyndon till Bollnäs för att handla lite då vi har en Moa som fyller åtta år på torsdag men vi hittade inte riktigt allt på hennes önskelista så imorgon tar jag och mamma med oss pojkarna och åker till Ljusdal en sväng för att köpa dom sista grejorna😊 

Lyndon har haft några kvällar nu med ont i magen men både igår och idag så har det inte blivit något så peppar peppar så håller det i sig, annars får det bli minifoam då vi redan provat semperdroppar. 

Imorgon börjar skolan igen efter ett hyfsat skönt sportlov förutom att både jag och Molly haft feber och Mollan hade nästan 39 grader i tre dagar i rad men nu är hon frisk👌 

Jag har ju fått min första alldeles egna bil av Sven och mamma, Sven har svetsat å donat och nu är det bara några smågrejor kvar sen är den tipp topp och igår kopplade Johan in sin värsting stereo som han haft i chryslern😃 jag kan både köra Spotify och när nån ringer så står det på stereon och jag har en mikrofon ovanför mig så jag behöver aldrig hålla i mobilen👍 sen igår så åkte vi och tvättade den och idag har jag städat ur den så nu är den fräsch😊 

Nu har pojkarna somnat så det är vara tjejerna kvar sen blir även natti natt för mig🌙 

Det får vara allt för nu, adjö!👋

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Sjödin - 16 mars 2015 18:42

Jahaja nu är våren här och snön smälter som tusan fast än så kan det komma snö vilket det säkerligen lär göra för eller senare😁 men solen är otroligt varm och skön på dagarna.  I torsdags fyllde näst äldsta barnet Moa 8 år och hon fick så k...

Av Malin Sjödin - 3 mars 2015 18:50

Kände att det var hundra år sedan jag bloggade och kanske ingen vill läsa vad jag skriver men jag tänkte väl mest rikta in mig på min roll som mamma här😊  Jaha hur ska man börja?! Jag har ju nästan nyss fått min andra son och det är nummer ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards